loading...
وبلاگ تخصصی آموزش موفقیت ، اعتماد به نفس ، قانون جذب
آریال بازدید : 45 سه شنبه 10 دی 1398 نظرات (0)

نگران نباشید جواب سوالات شما از قانون جذب اینجاست

* آموزش کاربردی قانون جذب با تدریس جذاب و ماندگار : دکتر فرشید قنبرپور

قبل از مطالعه مقدمه ای بر بزرگترین قانون جذب کائنات یعنی قانون جذب را از سایت موفقیت آریال بخوانید :

نکته مهم : زندگی همه ما انسان ها بر پایه قانون جذب است

امروز می خواهیم مثل هر قانونی که بهتر دارای یک مدل و فرمول هایی برای سهولت یادگیری باشد با ارائه یک مدل تمامی مراحل قانون جذب را در یک شکل برای شما نشان دهم تا در ادامه جلسات آتی بدانید که احتمالا سمت و سوی بحث به کدام طرف می خواهد برود.

البته همه مباحث صرفا حول این مدل نیست زیرا قصد ما این است که برای آموزش عملی خود از بسیاری از منابعی که در اختیار داریم استفاده نماییم.

از منابعی از قبیل قرآن و اشعار بزرگان ضرب المثل ها و داستان ها و خیلی چیزهای دیگر.علتش هم این است که ذهن هر انسانی با یکی از رویکرد ها سازگاری و تطابق بیشتری دارد ولی همه آنها در حقیقت به یک هدف ما را سوق خواهند داد .

مدلی که مراحل یک قانون جذب کلاسیک را به ما نشان بدهد بصورت یک مدل خام است که در آن ما سعی داشته تا فرمول های هر مرحله را برای شما ارائه دهیم.

در واقع فلوچارت کلی قانون جذب و روند اجرایی آن به شکل زیر می باشد. ولی باید دانست که معمولا در ۹۹٪ لحظات زندگی ما انسان ها بشکل ناخواسته در حال جذب هستیم .بطور ناخواسته در حال جذب خواسته های خود هستیم .

.

حتی در بسیار از حالات به شکل غیر ارادی و نادانسته ناخواسته های خود را در حال جذب کردن هستیم .مثل کسی می مانیم که سمی را که نمی خواهیم زیرا می دانیم که به ضرر ما است را هر لحظه درخواست می کنیم و هر بار هم کمی از آنرا می خوریم ولی از آن طرف هم مدام گلایه می کنیم که چرا حالم بد است .

اما راز مخفی استفاده نادرست از قانون جذب چیست ؟

چرا من همیشه بیمار و مریض هستم ؟ چرا من نمی توانم از قدرت جسمانی بالایی مثل بعضی ها برخوردار باشم ؟ مگر من چه فرقی با آن دیگران می کنم ؟ و صدها سئوال دیگر از این دست که همگی نشان از بی اطلاعی از قوانین این جهان هستی و از آن جمله قانون جذب دارد .

مثلا خیلی از انسان ها فقر را جذب می کنند و وارد زندگیشان می نمایند در صورتی که فکر می کنند که خواسته آنها ثروت است.آنها سلامتی را می خواهند ولی ناخواسته و نادانسته در حال جذب بیماری هستند.

شاید بپرسید که آخر مگر می شود کسی برای خودش بیماری را بخواهد .در جواب باید بگوییم بله می شود .همانطور که تاکنون هم شده و همانطور که تاکنون در حال انجام شدن آن هستند.

شاید شما هم کسانی را دیدید که در طول سال همیشه چندین تصادف رانندگی کرده اند . این آدم ها علیرغم مهارت بالایی که احتمالا در رانندگی دارند ولی این اتفاقات هم برای آنها بیشتر از دیگران می افتد.

وقتی که به رفتارها و حرف های این دسته از انسان ها  توجه می کنیم متوجه می شویم که این آدم ها در همه جمع ها فقط در حال تعریف خاطره های تصادف هایشان هستند .

ولو بیست سال پیش آن اتفاق افتاده باشد ولی چنان با آب و تاب برای دیگران تعریف می کند و صحنه های آن تصادف را مثل یک کارگردان صحنه پردازی و دیالوگ های جذاب درست می کند که گویی این تصادف اصلا جزء برنامه ریزی های این شخص بوده است.

این دسته از افراد حتی وقتی خاطره ای از خودشان برای تعریف تصادف ندارند دنبال خاطرات دیگران هستند و خاطرات آنها را با آب و تاب تعریف می کنند. وقتی زندگی این آدم ها را نگاه می کنید می بینید که این آدم ها همان کسانی هستند که بیشترین تصادف ها را در فامیل و دوستان  آشنایان در کارنامه خودشان دارند.

آیا زندگی این دسته از افراد خود گواه بر جذب ناخواسته ها بصورت نادانسته نیست ؟

آیا شما تاکنون دانش آموزان یا دانشجویانی را دیده باشید که مدام از اینکه استاد و معلم حق آنها را خورده است حرف بزند ولی پایان سال نمره خوبی هم بگیرد؟

شاید شما هم افرادی را دیده باشید که همیشه حرف از بد شانسی هایشان را با آب و تاب برای دیگران در دوران دانش آموزش دوران دانشجویی دوران سربازی و ازدواج و خلاصه همه زندگی اشان به میان می آورند .

این دسته از آدم ها در واقعیت هم انسان های بد شانسی هستند.زیرا آنها خودشان این بد شانسی ها را جذب می کنند.

نظریه آنتونی رابینز از قانون جذب

بقول آنتونی رابینز انسان کارخانه اثبات باورهای خودش است .یعنی هر انسانی دوست دارد که حرف هایی که به دیگران می زند و باورهایی را که به دیگران می گوید را یک جورایی اثبات بشود .زیرا هیچ انسانی دوست ندارد که برچسب دروغگو یا کسی که خودش را نمی شناسد به او بزنند.

 

پس وقتی که نادانسته حرفی را به دیگران می زند خودش هم در ناخودآگاه و در ضمیر ناخودآگاه خودش دوست دارد که این حرفی را که به دیگران زده است دروغ از آب در نیاید .پس ناخودآگاه همه اتفاقات و رخدادهایی را جذب می نماید که آن اتفاق و بدشانسی به وقوع بپیوندد.حتی ناخواسته خودش هم طوری رفتار می کند که حرفی که زده است اثبات شود.

برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

https://aryal.ir/ghanonejazb-part2/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 490
  • بازدید کلی : 1,936